Man måste krossa hjärtan och starta krig.

Jag har så svårt att skriva ut känslor. Jag vill kunna skriva om hur jag känner och upplever saker, men det finns någon slags spärr i mig som säger att det är för personligt. Att inga andra behöver veta. Jag vill inte vara en sån person som blottar sig helt med allt den har inom sig, samtidigt som jag inte vill vara en opersonlig typ som inte skriver någonting om sig själv.

Nu tänker jag lyssna in Säkert! nya album ordentligt så jag åtminstonde kan sjunga ut vad jag känner. Hennes texter kan verkligen pricka rätt på en ibland.


Något som man saknar.


Bild från i somras när jag var i London.

Har inte orkat ladda upp alla bilder ifrån den resan än, trots att det var ett halv år sedan. Kommer ladda upp dem snart någongång när jag får tid.

Black void.


I'm so tired I can't sleep. And I try my best to keep intact. But I'm doomed to fail.

Känslan

Vet inte vart den kom ifrån
Vet inte vad den vill mig

Hur kan man längta efter någonting som man inte vet vad det är?


Upp till kamp.

Kärlek, vänskap, musik och uppror








Det var länge sedan man såg den här fina serien på tv:n.

Big no.

Usch för att jag inte ska gå på Håkan som spelar på hovet imorgon. Grattis till mig själv ja.

Fantastiskt!

Varför finns contra skrivet med svarta bokstäver kvar på min header fast att jag har tagit bort det? Och varför syns det bara ibland när man klickar sig in på min blogg?

Antar att jag är ganska så sugig på att blogga för jag fattar inte...





Håkan Doherty.


Ett paket från posten kom hem till mig här om veckan.


Det innehöll något så fint som Håkans nya cd och en Doherety box.


Håkans nya cd var... tja, så underbart bra som bara Håkan kan bli.


T-shirt, cd och dvd.
Doherty kom nästan upp i samma bra-nivå som Håkan.

RSS 2.0