Det gråa i hans hjärta.

Jag säger som Fridah Jönsson:
Om du vill läsa något som hugger i hjärtat och i magen så kolla detta inlägg.

London,I'm head over heels for you.

Idag har jag bokat biljett till ännu ett London besök. Den 16 augusti åker jag och Johanna dit och lever livet i fem dagar. Gah, jag kan inte beskriva hur överlyckligt hyperglad jag är över att äntligen få åka dit igen. Jag har fan gått och väntat i ett helt år på det här. Finally blir det shopping av snygga kläder, pubbesök och fina rundturer igenom staden igen. Självklart ska det här firas med Frida Hyvönens låt London! och random bilder från förra året:


(klicka på bilderna för att göra dom större)

Hur gammal är du?

När man är liten längtar man till att bli tonåring.
När man är tonåring längtar man till att bli vuxen.
När man är vuxen, och efter det pensionär,
längtar man tillbaka till när man var barn och tonåring.

Hur konstigt är inte det egentligen?

RSS 2.0