Död blogg.

Contra, jag förklarar dig nu död och begraven i mitt förflutna.
Du tillhör en tid då jag var mer intresserad av fotografering och inte hade twitter.

27/2-2010 - 29/5-2012

Farväl.




(får se i framtiden om jag börjar med en annan blogg)

Kommentera
Postat av: Natasha

Jag och en vän har pratat om att flytta dit tillsammans. Jag hoppas att det blir så, för visst är det skönt att ha någon med sig, men om jag skulle behöva åka dit själv hade jag inte tvekat. Visst, det kommer vara det mest skrämmande jag någonsin har gjort och jag får en klump i magen bara av att tänka på att jag för första gången i mitt liv måste klara mig själv. Men samtidigt är det så himla spännande att få klara mig själv och stå på mina egna ben. Och jag tänker att jag måste våga, för om jag inte gör det kommer jag ångra mig i resten av mitt liv. Så försök, för det värsta som finns är att ångra sig! Och var inte orolig, London är en fantastisk stad och du kommer hitta nya vänner på nolltid. Puss!

Svar: Det är nog så som du säger, måste kännas hemskt att ångra sig sen över att man inte ens försökte leva där... Ska försöka ta modet till mig och flytta när det väl blir min tur! Hoppas det kommer gå bra för dig med flytten till den fina staden, vare sig du flyttar själv eller med en vän! :)
Johanna

2012-07-18 @ 20:40:14
URL: http://teenagebattlefield.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0