Finns inga ord.



Åh.

Kärlek, kärlek, KÄRLEK!

Yes, here’s the story of the Hurricane.


4 inlägg.
4.
F-y-r-a.
FYRA INLÄGG PÅ EN DAG.


INGEN SOM KLAGAR PÅ ATT DET ÄR OUPPDATERAT NU VA?
Nä tänkte väl det.

Beroende.



Grymt bra låt. Grymt bra band.

Någon vänlig själ kan gärna köpa deras senaste album till mig. Ja tack.

Slänga pengar i graven.



HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAH JAG FICK EN MASKA PÅ MINA STRUMPBYXOR IDAG HAHAHAHAHAHAHAAHHAHAAH KÖPTE DOM IGÅR HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH AAHAHAHAHAH
KOSTADE 80 SPÄNN HAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.

Fuck.

Yummi.



Thank you god för dom här underbart goda mackorna med svamp, ost, tomat och grillkrydda.
Jag börjar snart tro på dig, nästan iallafall.

På väg till kaos.

Kan livet bara stanna upp?
Det har kommit så många förändringar, har inte hunnit med att vänja mig vid alla än. Jag flyter bara med och låter allt hända. Behöver en pausen för att verkligen kunna se allt med klara ögon.
Tack Jack Penate för låten Everything is new. Knarkar den just nu på spotify.

Water streams.








Dumt.

Jaha, egentligen ska jag göra läxa istället för att sitta här och skriva nu.

Bad Johanna, BAD.

RSS 2.0