London,I'm head over heels for you.

Idag har jag bokat biljett till ännu ett London besök. Den 16 augusti åker jag och Johanna dit och lever livet i fem dagar. Gah, jag kan inte beskriva hur överlyckligt hyperglad jag är över att äntligen få åka dit igen. Jag har fan gått och väntat i ett helt år på det här. Finally blir det shopping av snygga kläder, pubbesök och fina rundturer igenom staden igen. Självklart ska det här firas med Frida Hyvönens låt London! och random bilder från förra året:


(klicka på bilderna för att göra dom större)

Kommentera
Postat av: johanna

OFDNBÄAÄLKFNMÄNAPEWRPJNPVBAÄ!`!!!!!!!! FINNS INGA ORD!

2011-05-09 @ 16:04:16
Postat av: emma

haha Darth Vader xd



Är killen Maxim? ^^



Fan vad kul, avis kan jag säga...

2011-05-25 @ 11:29:06
Postat av: Johanna

Sv emma:

jag det är inte alla som har slagits emot han :D



yes det är maxim :)

2011-05-27 @ 21:52:20
URL: http://contra.webblogg.se/
Postat av: LIZA

Gud va roligt!! Vill också dit:)

2011-05-27 @ 22:17:21
URL: http://lizachristoffersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0